La Tongii University de la Xina exposa “Imaging Barcelona – The Transformation of an Olympic City”

L'exposició, comissionada per la Fundació Barcelona Olímpica, consta d'una sèrie de fotografies que mostren el llegat olímpic que van deixar els Jocs Olímpics del 1992. Aquesta exposició es podrà visitar del 10 al 18 d'octubre en les instal·lacions de la universitat de Tongii.

L’exposició és una de les activitats que es desenvolupen sota el marc del conveni que el passat mes de setembre van signar la Fundació Barcelona Olímpica juntament amb Samaranch Foundation-China per a la promoció dels valors olímpics i esportius.

Dins d’aquesta mateixa iniciativa, a partir del 21 de novembre, el Museu Olímpic acollirà l’exposició “Look back in Glory”, una mostra retrospectiva de la ciutat de Beijing després dels Jocs Olímpics del 2008.