Organitzat per la Fundació Barcelona Olímpica. L’olimpisme contempla més que esport. Transmetre valors és un dels principals objectius del moviment olímpic i l’instrument principal és l’esport, però no és l’únic element que pren part en aquesta filosofia, la pintura, l’escultura, la música són alguns d’aquests altres elements que combinats amb l’esport n’incrementen el poder.

És per això que la Fundació Barcelona Olímpica convoca anualment un concurs internacional de dibuix, on té cabuda qualsevol obra sobre paper. De totes les obres rebudes, el jurat seleccionarà tres guanyadores que dotarà amb premis en metàl·lic: 2.500 € (1r premi), 1.800 € (2n premi) i 1.200 € (3r premi). Aquestes tres obres, juntament amb les finalistes del certamen, s’exposaran en una mostra temporal que tindrà lloc en el Museu Olímpic i de l’Esport durant la tardor.