Organitzat per la Fundació Barcelona Olímpica. L’olimpisme contempla més que esport. Transmetre valors és un dels principals objectius del moviment olímpic i l’instrument principal és l’esport, però no és l’únic element que pren part en aquesta filosofia, la pintura, l’escultura, la música són alguns d’aquests altres elements que combinats amb l’esport n’incrementen el poder.

És per això que la Fundació Barcelona Olímpica convoca bianualment un concurs internacional, on té cabuda qualsevol obra sobre paper.

De totes les obres rebudes, el jurat seleccionarà tres guanyadores que dotarà amb premis en metàl·lic: 2.500 € (1r premi), 1.500 € (2n premi) i 1.000 € (3r premi).

Amb la intenció de destacar la funció social i participativa de l’art s’afegeix a la present convocatòria amb caràcter extraordinari un PREMI ESPECIAL D’ART SOBRE SKATE, amb una dotació económica de 1.000€.

A la convocatòria ordinària, la temàtica ha d’estar vinculada a l’esport i/o a l’olimpisme des de qualsevol perspectiva. S’acceptaran obres realitzades en qualsevol tècnica sobre paper, originals i úniques.

Les obres guanyadores, juntament amb les finalistes del certamen, s’exposaran en una mostra temporal que tindrà lloc en el Museu Olímpic i de l’Esport.