Un nou espai per a compartir i divulgar el valor de l'esport associat a la identitat, la salut, l'educació, l'economia, la història i la construcció social.

Cicle de conferències “Grans esdeveniments a la ciutat de Barcelona”

Puig Women America’s Cup 2024

La jornada al Museu Olímpic se centrarà en explorar el valor de l’esport en el segle XXII, amb una temàtica específica centrada en la Puig Women America’s Cup. Aquest esdeveniment de renom internacional, la America’s Cup, no només representa un assoliment esportiu, sinó també una demostració d’excel·lència en la gestió, el disseny i la influència econòmica global.

El valor de l’esport en el segle XXII resideix en la seva capacitat de transcendir l’àmbit esportiu i influir positivament en àrees com la identitat, la salut, l’educació, l’economia, i la sostenibilitat. Així mateix, la America’s Cup i específicament la Puig Women America’s Cup tenen un impacte significatiu en la societat i l’economia global. Aquest esdeveniment destaca les habilitats i la innovació de les navegadores femenines, alhora que fomenta el creixement econòmic i les avançades tecnològiques en la indústria de la navegació a vela.Per tant, aquesta jornada representarà una oportunitat per explorar com la Puig Women America’s Cup i altres esdeveniments esportius de renom internacional continuen contribuint al progrés de la societat, l’augment del reconeixement de la dona en la navegació competitiva, i l’impacte més ampli de la America’s Cup en l’escenari mundial.

Reserva tla teva plaça

Estarem encantats de comptar amb tu en el cicle de conferències de “El Valor de l’Esport en el segle XXI”.

Històric del cicle de conferències

La Copa Amèrica 2024 (12 d’abril 2023).

Vídeo (cat) NotíciaConclusions

El preu de la sostenibilitat (19 d’octubre 2022).

Vídeo (cat) NotíciaConclusions

La sostenibilitat en els esdeveniments esportius (01 de Juny 2022).

Vídeo (cat) NotíciaConclusions

Contribució de l’esport en l’assoliment del ODS (23 de març 2021)

Vídeo (cat) NotíciaConclusions

L’esport com a eina de salut. Barcelona, Capital Mundial de l’Alimentació Sostenible