Pere Alcober president de la Fundació Barcelona Olímpica ha estat l’encarregat de retre honors a Agustí Brugués pels seus 25 anys al capdavant de la Federació Catalana de Pilota.

Brugués president de la federació catalana de pilota des del 25 de març de 1975 va ser homenatjat en el Museu Olímpic i de l'Esport.

Agustí Brugués va ser jugador de pala curta. Compta amb 10 campionats de catalunya i va arribar a estar seleccionat per als Jocs Olímpics de Mèxic ‘68. Però sens dubte el seu major èxit ha estat la bona gestió i la gran estima que li ret el seu equip federatiu.

Ha estat un camí que en el qual a poc a poc s’han anat complint objectius, s’han fomentat les escoles de pilota en les quatre modalitats més importants, actualment es gestionen els frontons municipals de Bací de Roda, i avui en dia la gestió de la Federació Catalana és envejada per la majoria de federacions de pilota de l’estat espanyol.