Tribuna BCN: Esport i Societat. Pere Sust:

El Museu Olímpic i de l'Esport va acollir la conferència "Desenvolupament de l'Esport Federat a Catalunya" per Pere Sust.

Pere Sust, amb una gran trajectòria professional que l’avala com una de les persones més vinculades amb l’esport federat a Catalunya. Nascut el 28 de novembre de 1941 a Barcelona, Pere Sust ha tingut sempre una vinculació molt directa amb l’esport i, especialment, amb el món del bàsquet. Jugador de bàsquet de primera divisió amb el CB Laietà i la CE Sant Joan-Maristes, la seva trajectòria professional ha estat molt lligada als despatxos, des d’on ha desenvolupat diferents tasques: fundador i actual president de l’Associació Catalana de Dirigents de l’Esport. Sust ha estat secretari general de l’esport, president de la Federació Catalana de Bàsquet, president de la Federació Espanyola de Bàsquet, vicepresident del Comitè Olímpic Espanyol i membre del Comitè Executiu del COOB 92 i de la FIBA, entre altres. Hem pogut apreciar el recorregut històric federatiu de l’esport a Catalunya a través de Pere Sust, un home que l’ha viscut i ha ajudat a construir l’esport de què avui gaudim.