21juny-18 18:00

Commemoració del Dia Olímpic amb el Reial Club de Polo de Barcelona

Museu Olímpic Organitza: Fundació Barcelona Olímpica amb la Col·laboració del Reial Club de Polo

Afegir al calendari

Celebració del Dia Olímpic

Amb motiu del Dia Olímpic (23 de juny) la Fundació Barcelona Olímpica i el Reial Club de Polo de Barcelona es complauen a convidar-los a l’acte commemoratiu del “DIA OLÍMPIC” que se celebrarà dijous 21 de juny a les 18.00 hores en el Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch.

L’acte estarà presidit per Marta Carranza, presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica i Curro Espinós, president del Reial Club de Polo de Barcelona.

Després de la benvinguda es procedirà a:

Hissada de la bandera Olímpica.
    Introducció als valors olímpics de mà d’Alberto Aragón
    Taula rodona sobre l’Olimpisme amb la presència dels esportistes olímpics Beatriz Ferrer-Salat i Juan Ángel Calzado, l’àrbitre olímpic Santi Deo i dos joves esportistes amb una gran projecció al món de l’hoquei i l’hípica.
    Inauguració oficial de l’exposició fotogràfica “Club Centenari: Reial Club de Polo de Barcelona” que podrà ser visitada fins al 16 de setembre a la sala d’exposicions temporals del Museu Olímpic i de l’Esport.

DIA: Dijous, 21 de juny.HORA: 18.00 h.LLOC: Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch (Avinguda de l’Estadi, 60).

Es prega confirmació: ceosamaranch@fbolimpica.es / T: 934260660 Ext -9