Convocatòria de premsa: presentació del Fortuna al Museu Olímpic i de l’Esport

Maite Fandos, presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica, es complau a convidar-lo a la presentació de la nova àrea del Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch, on s'ubicarà l'embarcació donada pel Rei Joan Carles, amb la qual va participar als Jocs Olímpics de Munic 1972,elFORTUNA.

L’acte tindrà lloc el dimecres 14 de març a les 12:30h al Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch

L’acte comptarà amb la presència de Luis Conde, president del Saló Nàutic Internacional de Barcelona i els esportistes María Vasco – marxa -, Eríka Villaécija – natació -, Joel González – taekwondo – i, Javier Gómez – gimnàstica esportiva, esportistes que participaran als Jocs Olímpics de Londres 2012.

El Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch remodela la segona planta. Un espai on es podrà veure el FORTUNAembarcació donada pel Rei Joan Carles amb la qual va participar en els Jocs Olímpics de Munic 1972-. En aquest nou espai també s’introdueix una nova zona d’interacció, on els més atrevits podran posar a prova les seves habilitats tot pujant al rocòdrom, analitzant la seva capacitat de salt o mesurant els seus reflexos davant el Batak, la peça estrella que delecta grans i petits.

Finalment, aquesta nova àrea també inclou un mini cinema on es recullen els audiovisuals més destacats de les diferents edicions del BCN Sports Film -el Festival Internacional de cinema i televisió esportiva de Barcelona que durant els últims anys ha estat potenciant la Fundació Barcelona Olímpica-, i un resum de les millors fotos del Concurs Internacional de Fotografia Fotosport de Reus, un concurs amb més de 40 anys d’història.

D’altra banda, l’àrea de medicina i nutrició esportiva estarà situada a l’espai adaptat a continuació de les exposicions permanents.

ACTE PRIVAT: es prega confirmació a com mitjans de comunicació