‘El 28 de setembre la resposta a l’Alzheimer està en la música’. La Fundació Pasqual Maragall organitza un gran concert al Palau Sant Jordi per a la recerca contra l’Alzheimer

Artistes de la talla de Joan Manuel Serrat, Noa, Barbara Hendriks, Sílvia Pérez Cruz i Miguel Poveda oferiran un recital únic amb base simfònica, amb la Orquestra Simfònica del Vallès dirigida per Joan Albert Amargós i la direcció artística de Manuel Huerga, i on l'essència dels Jocs Olímpics de Barcelona 1992 tindrà la seva part de protagonisme revivint moments molt especials.

Perquè la lluita contra l’Alzheimer és feina de tots, no et pots perdre aquest concert. Els beneficis obtinguts amb la venda d’entrades es destinaran als projectes de recerca que realitza la Fundació Pasqual Maragall, que segueix per trobar solucions a aquesta malaltia.

Gràcies per gaudir i col·laborar!!

Venda d’entrades: https://proticketing.com/theproject/es_ES/entradas/evento/275