El BCN Sports Film Festival ja ha començat. Maite Fandos, presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica, ha estat l’encarregada de donar el tret de sortida al festival internacional de cinema i televisió de Barcelona

A l'acte d'inauguració van acudir personatges del món de l'esport, la política i el cinema que van poder gaudir d'un petit avanç de la programació que fins al dissabte es podrà gaudir a les dues seus oficials - el Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch i la Sala Àmbit Cultural d'El Corte Inglés – Portal de l'Angel -, del total de 72 audiovisuals vinculats a l'esport. Totes les sessions són gratuïtes i d'accés lliure.

L’acte d’inauguració ha comptat amb grans moments, segurament el més emotiu hagi estat el reconeixement a la trajectòria esportiva de dos grans esportistes catalans: el waterpolista Jordi Sans – doble medallista olímpic i cinc vegades olímpic – i la nedadora Hortènsia Graupera – una de les grans pioneres i promotores dins de la natació. Es va destacar, l’acte homenatge a Álvaro Bultó, que tindrà lloc demà, dijous 8 de maig, a les 19.00h a l’Auditori del Museu Olímpic, i que comptarà amb familiars i amics. I la presència de Hristo Stoichkov, serà l’encarregat de presentar la sessió “Tarda de Futbol” del divendres 9 a les 20.00h.

Per la seva banda Carlos Batlló i Victor Sala, guanyadors de la tercera edició del concurs SpotSport, van recollir el premi – dotació de 1000€ – de mans de Miguel Centeno, responsable de Màrqueting del diari Sport. Aquesta edició ha comptat amb la participació 16 espot creats majoritàriament per joves publicistes amb grans dotis creatives.

L’organització del Festival vol agrair a tots els patrocinadors, mitjans col·laboradors, i col·laboradors l’esforç realitzat perquè aquesta cinquena edició sigui tot un èxit.

Recordar que el dissabte 10 de maig a les 19.00h durant la cerimònia de clausura se sabrà el guanyador de l’Àmfora Ciutat de Barcelona de la 5º edició del BCN Sports Film Festival. Us esperem!!!