El monogràfic. ‘Generant compromís. Eines directives i competitives per la gestió d’equips altament competitius’

L’Associació Catalana de Gestors Esportius Professionals i la Fundació Barcelona Olímpica, amb la col·laboració de la Secretaria General de l’Esport, la Diputació de Barcelona, el Col·legi de Llicenciats en Educació Física i Ciències de l’Activitat Física i l’Esport de Catalunya, l’Institut Nacional d’Educació Física de Barcelona, la Fundació Catalana de l’Esport, l’Associació Catalana de Dirigents de l’Esport i l’Associació de joves dirigents han organitzat el curs monogràfic “Generant compromís. Eines directives i competitives per la gestió d’equips altament competitius”. L'acte va ser presentat per Ivan Tibau, Secretari General de l’Esport; Martí Niubó, assessor del Institut Barcelona Esports; Josep Campaña, president de l'Associació Catalana de Gestors Esportius Professionals i Pere Manuel Gutiérrez, vicepresident de la COPLEF.

Aquest curs té com a finalitat reflexionar sobre les dificultats que els gestors i líders esportius tenen per mantenir els nivells de motivació dels seus equips. El bombardeig de males noticies i les pèssimes perspectives de futur en alguns casos, fan absolutament necessari equips forts i compromesos amb ganes d’enfrontar-se als reptes amb optimisme i garanties d’èxit.

L’Associació Catalana de Gestors Esportius Professionals és una comunitat de professionals del món de l’activitat física i l’esport implicats en la gestió esportiva. Te per objectiu facilitar la tasca dels nostres socis a través d’informació, formació especialitzada i descomptes exclusius en material esportiu.