El programa, que es desenvolupava al llarg del matí de divendres 23 de novembre sota la direcció de Juli Pernas, president de la Comissió Esport i Medi Ambient del COE, i director de la Fundació Barcelona Olímpica, ha comptat amb la participació i implicació de professionals de diversos àmbits - arquitectura, economia, gestió, entre uns altres

L’edició 2012 sobre Esport i Medi ambient – “sostenibilitat i economia en la gestió de grans esdeveniments esportius” ha estat moderat per Emilio Peña, Director del CEO-UAB i ha comptat amb la col·laboració de Joan Anton Camuñas, representant del Departament d’Economia de l’Empresa de la UAB; Lluís Millet, president executiu de Millet, Biosca i Associats, SLP; Jordi López Benasat, director TIC a Barcelona Regional; Joan Rieradevall, membre de la direcció de l’Institut de Ciència i Tecnologia Ambiental, ICTA; Xavier Cazorla, director executiu en ELEMENTS 5.0 i Juli Pernas, President de la Comissió d’Esport i Medi ambient del COE.

El públic assistent, majoritàriament professorat i alumnat de l’INEF de Catalunya, van mostrar el seu interès pel medi ambient i l’economia, elements molt importants que cal tenir en compte en el present i el futur professional esportiu.

Aquestes conferències són una mostra més de la necessitat i interès per part d’entitats, empreses i persones per millorar i tenir cura del medi ambient.. L’optimització de recursos i el desenvolupament d’un pla de reutilització.