Els medallistes olímpics Ona Carbonell i Joel González seràn els ambaixadors de la 4a marxa Oxfam Intermón Trailwalker

Els esportistes Joel Gonzalez i Ona Carbonell, juntament amb Francesc Mateu, director d’Oxfam Intermón a Catalunya, i Juli Pernas director de la Fundació Barcelona Olímpica, han presentat al Museu Olímpic i de l’Esport aquesta 4a edició de Traikwalder, el projecte solidari promogut per Intermón Oxfam.

En aquesta nova edició la marxa amplia horitzons tot desenvolupant dos reptes: la tradicional trailwalker de Girona, que tindrà lloc el 26 i 27 d’abril, i una nova etapa a Madrid que es desenvoluparà el 5 i 6 de juliol.

Amb finalitat solidària, la Trailwalker recapta fons per donar suport al Tercer Món. L’accés a aliments i sobretot l’acostament de l’aigua potable a zones més desfavorides és el principals ús que Intermón Oxfam dóna als diners recaptats. Un repte solidari que compta amb el suport d’institucions, empreses i persones que somien amb un món millor.