FROM THE STEETS TO THE FIELDS GUANYADORA DE LA 3A EDICIÓ DEL BCN SPORTS FILM FESTIVAL

Maite Fandos, presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica, va ser l'encarregada de lliurar l'Àmfora Ciutat de Barcelona a la millor pel·lícula en la 3a edició del BCN Sports Film a FROM THE SREETS TO THE FIELDS, de la productora catalana Cafetera Productions i dirigida per Carlos Sánchez-Llibre i Josep Badel.

Maite Fandos va destacar la importància que productores catalanes com Cafetera, siguin un referent al món audiovisual a través del seu treball. També va voler desitjar-los bona sort en la final de la FICTS que se celebrarà a l’octubre a Milà, on seran els encarregats de representar el Festival de Barcelona.

El premi especial del jurat -compost per Andrea Trepat, actriu i guanyadora del premi AISGE; Beatrice Coletti, directora de BABEL TV; Bruno Delay, productor executiu i fundador de l’International Surf Film Festival; Ot Pi, 12 vegades campió del món de biketrial; Paloma del Rio, directora de programes esportius de TVE 1 i Tue Steen Müller, premi Danish Roos del 2004– va recaure en la pel·lícula anglesa HANNAH de Sergio Cruz.

El BCN Sports Film es caracteritza per la diversitat de guardons que van recaure en:

Premi BABEL TV a la millor pel·lícula d’Esport i Integració.

UNEIX ÂME VOILÉE, de Sylvain Bresson de França.

Beatrice Coletti, directora de BABEL TV, va lliurar el premi a Benoît Parrot, productor de la pel·lícula.

Premi Ciutat de Barcelona a la millor producció d’Esports d’Aventura

A GREAT MACEDONIAN, de Renato Giuliani d’Itàlia.

Ivan Cabrera, director del festival 3D DOGVILLE, va ser l’encarregat de lliurar el premi al seu director Renato Giuliani.

Premi a la millor producció de Catalunya.

ENCORDADES, una producció de la Facultat de Comunicació Blanquerna dirigida per Gerard Montero.

Francesco Citterio, Secretari General de la Comissió de Festivals Internacionals de la FICTS, va ser l’encarregat de lliurar el premi a Carlos Brias, productor.

Premi a la millor producció documental

BARCELONA 92: DONDE TODO EMPEZÓ de l’Informe Robinson de Canal +

Juli Pernas, director de la Fundació Barcelona Olímpica, va entregar el premi a Román Escoda, de Canal +.

Premi a la millor pel·lícula sobre Esport i Solidaritat

MISSING, una coproducció entre Jordània i el Regne Unit, dirigida per Tariq Rimawi i produïda per la International Film School del País de Gal·les.

Sergi Agustí, guanyador del la primera edició del BCN Sports Film Festival, va lliurar el premi a Yooni Yoon Soon, en representació de l’autor.

Premi Casanova Foto a la millor pel·lícula d’Esport Extrem, dotat amb una càmera Go Pro HD Hero 960.

BELIVE I CAN FLY, de França, Raoul Rodríguez va recollir el premi de les mans de l’Agustí Argelich, director del BCN Sports Film.

Premi a la millor pel·lícula d’animació

GRAND PRIX, de Marc Riba i Anna Solanes de Catalunya.

Microgestió, empresa col·laboradora, va lliurar el premi als catalans Marc Riba i Anna Solanes.

Premi al millor reportatge

FINO ALL’ULTIMO ROUND, una producció italiana dirigida per Giacomo Frignani i Paolo Santolini

Barbara Destefanis, directora de Nikita Distribution, va entregar el premi a Sara D’Amico en representació del seu director.

Premi FILMETS Badalona Film Festival als valors humans i esportius, gentilesa de la Regidoria d’Educació i Esports de l’Ajuntament de Badalona.

SOUFIAN, EL NEN QUE VOLIA VOLAR, de Xavi Torres, Santi Padró, Bernat Miró i Jesús Muñoz, una producció de TV3 – Televisió de Catalunya.

David Gómez Villar, Regidor de Serveis Socials i Salut de l’Ajuntament de Badalona, va lliurar el premi als seus productors.

Premi al millor curtmetratge

AQUADETTES, dels nord-americans Zackary Canepari i Drea Cooper, d’SLIM PICTURES, Califòrnia, Estats Units d’Amèrica.

Esther Marquès, directora de producció de FILMETS BADALONA FILM, va lliurar el premi a Sofía Just, en representació dels seus directors.

Premi a la millor pel·lícula de ficció

Le Maillot de Cristiano de Vicent Bruno, de Bèlgica

Teresa Agullo, de la Fudació Barcelona Olímpica va donar el premi a Bibiana Schonhöffer

El premi a l’espot guanyador del concurs dotat amb 1000 euros va recaure en César Pérez i Antón Corbal, dos joves realitzadors establerts Barcelona