FUTTOC, un nou esport nascut a Barcelona. El Museu Olímpic i de l’Esport ha acollit la presentació de l’Associació Internacional de Futtoc i la seva nova web.

Joan Cano i Ildefons Fernández són els creadors del FUTTOC, un esport que va sorgir improvisadament als carrers de Barcelona. Juntament amb Joan i Ildefons, Santi Pou, Enrique Carcel i Josep María Ferreter, com a president, han creat l'Associació Internacional de Futtoc. Un nou esport on es combina el joc de pilota amb el futbol. L'acte va comptar amb la presència de Josep Maldonado, senador i exsecretari general de l’Esport, i diversos jugadors de diverses categories del FC. Barcelona i el RCD. Espanyol.

Aquest esport va dirigit a tots els públics, des dels nens fins a la tercera edat independentment del gènere però especialment als futbolistes i persones que els agradin molt els jocs amb pilota. El FUTTOC és una activitat esportiva que on la tècnica i l’habilitat primen per sobre de la gran condició física que es necessita per jugar en un camp de futbol o futbito. Com tots els esports, els beneficis per a la salut són notables, la pràctica habitual d’aquest esport aporta a les persones dinamisme.

Aquest nou esport es juga en una taula ovalada de Futtoc i una pilota Futtoc, i es pot practicar de forma individual, un contra un, o per parelles. L’empresa Speedcourts desenvolupa i produeix tot el material FUTTOC.

Barcelona, la ciutat que el va veure néixer, serà la seu del 1r CAMPIONAT INTERNACIONAL DE FUTTOC que se celebrarà aquest estiu. Si ets un apassionat de la pilota i vols provar experiències noves no et pots perdre aquest divertit i dinàmic esport.

Per a més informació www.futtoc.com

Distribuïdora www.speedcourts.com