Guanyadors de la VI edició del PREMI INTERNACIONAL FUNDACIÓ BARCELONA OLÍMPICA · Art sobre paper, organitzat per la Fundació Barcelona Olímpica

Els guanyadors de aquesta VI edició del PREMI INTERNACIONAL FUNDACIÓ BARCELONA OLÍMPICA· Art sobre paper, han estat:

1r premi i dotació de 2.500€: Ángel Asensio, “Final del Partido” – Acuarel·la

2n premi i dotació de 1.800€: Març Rabal, “Coreografia per un partit de dobles” – Collage sobre paper

3r premi i dotació de 1.200€: Santiago Villares, “Scrum” – Acuarel·la

Han rebut un esment especial del jurat Raúl Sánchez, per “Yo también Juego” i Mercedes Ballesteros, per “Nadadora”

En l’edició 2015 s’han presentat 119 obres de 94 artistes diferents procedents d’Argentina, Catalunya, Colòmbia, Costa Rica, Estats Units, Espanya, Guatemala, Mèxic, País Basc i el Perú.

Del total de les obres se’n van seleccionar 23, que van passar a la fase final. Una vegada se’n va comprovar la qualitat i veracitat, es van determinar els guanyadors per part del jurat, format per: Romà Arranz, professor de l’Escola Massana Centre d’Art i Disseny; Raquel Medina, crítica d’art membre d’ACCA-AICA; Miriam Alcaraz, directora del Centre Cultural La Casa Elizalde; Antoni Benages, artista plàstic, i Juli Pernas, director de la Fundació Barcelona Olímpica.

Les obres guanyadores, juntament amb les finalistes del certamen, s’exposaran en una mostra temporal que tindrà lloc al Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch del 28 de juliol al 29 de setembre.