Hola a tothom,

La Fundació Barcelona Olímpica vol agrair-vos l’interès mostrat en participar a les conferències d’Esport i Medi Ambient del proper divendres 3 de desembre a la seu del Museu Olímpic i de l’Esport. Tan sols manquen dos dies per a les conferències!

Trobareu adjunt un breu dossier per a aquells que els vingui de gust conèixer una mica més de què va aquest món.

A més, us informem que, com a participant de les conferències, tindreu accés gratuït a les instal·lacions del Museu, per a qui que encara no l’hagi visitat.

També us informem que podreu incorporar-vos en qualsevol conferència, tot seguint el protocol d’interrupció i silenci.

Per a qualsevol dubte, podeu contactar via correu electrònic: comunicació@fbolimpica.es o per telèfon al 93 426 06 60

Salutacions cordials,

Fins divendres!

Fundació Barcelona Olímpica

P.D. S’entregarà un certificat d’assistència a tot aquell que el necessiti com a justificant.

Dossier Medi Ambient