III Edició del Congrés de Centres d’Estudis Olímpics a Barcelona.

Representants de Centres d'Estudis Olímpics de les diverses universitats espanyoles van acudir al Museu Olímpic i de l'Esport Joan Antoni Samaranch per formar part de la III edició del Congrés de Centres d'Estudis Olímpics, organitzada per la Fundació Barcelona Olímpica, el CEO-UAB i l’Acadèmia Olímpica Espanyola.

Conrado Durantez, president de l’Acadèmia Olímpica Espanyola, va donar la benvinguda als participants i va destacar la gran tasca que des d’aquests centres es realitza per mantenir viu el legat i la història Olímpica. Destacar del programa la presència i participació dels membres del Centre d’Estudis Olímpics del Comitè Internacional Olímpic (CIO). Nuria Puig, responsable de relacions amb Universitats i María Bogner, responsable del Centre d’Estudis Olímpics del CIO van fer una presentació sobre les noves directrius establertes, destacant el concepte de bidireccionalitat entre el Comitè Olímpic Internacional i les diverses entitats col·laboradores. María José Recoder i Sellarès, vicerectora de Relacions Institucionals i Comunicació de la Universitat Autónoma de Barcelona, va formar part de la ceremònia de cloenda que es va celebrar en el Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch de Barcelona.

Entre els presents es trobava Conrado Durántez, Pablo Galán i Agustín Antuña – Academia Olímpica Española-, Manuel V. Garnacho i José Luís Maté – CEO de la Universidad Alfonso X El Sabio de Madrid-, Angelica Sha, Emilio Fernández Peña, Miquel Gómez i Berta Cerezuela – CEO de la Universidad Autónoma de Barcelona -, Mª Eugenia Martínez, CEO de la Universidad Autónoma de Madrid-, Juan Manuel Molina, Pablo Rosique i Antonio Sánchez -CEO de la Universidad Católica de San Antonio de Murcia-, Juan José Chinchilla i José Antonio Pérez – CEO de la Universidad de Alicante-, Francisco Javier Ordóñez – CEO de la Universidad de Cádiz-, Manuel Guillén del Castillo – CEO de la Universidad de Córdoba -, José Luís Aguilera i Magdalena López Cuervo Martín – CEO de la Universidad de Granada -, Juan Martínez – CEO de la Universidad de Jaén -, Antonio González Molina i Covadonga Mateos Padorno – CEO de la Universidad de Las Palmas de Gran Canaria -, Eduardo Álvarez del Palacio – CEO de la Universidad de León -, Julieta Lillo i Javier Trigo – CEO de la Universidad de Navarra -, Xesús Pena – CEO de la Universidad de Santiago de Compostela -, Consuelo Martínez Martínez – CEO de la Universidad de Valencia -, Luis V. Solar Cubillas – CEO de la Universidad del País Vasco -, Ildefonso Alvear Órdenes – CEO de la Universidad Europea Miguel de Cervantes de Valladolid -, Gabriel Pérez – CEO del Excmo. Ayuntamiento de Noja -, Juan Luis Llop Molés – CEO del Patronat Municipal d’Esports de Castelló -, Maria Bogner i Núria Puig – Comité Internacional Olímpico i també Julio Pernas i Carla Sariol del Centre d’Estudis Olímpics i de l’Esport Joan Antoni Samaranch de Barcelona.