Inaugurada l’exposició del premi Internacional Fundació Barcelona Olímpica · Art sobre paper

L’aposta ferma de la Fundació Barcelona Olímpica per il·lustrar que el vincle entre art i esport segueix més vigent que mai, es demostra, una vegada més, en el creixement quantitatiu i qualitatiu d’aquesta quarta convocatòria.

Després d’una acurada i discutida selecció del jurat, la present edició arriba carregada de futur i noves promeses: les tres creacions guanyadores són obra d’artistes joves que denoten el talent latent d’aquest gènere i les múltiples possibilitats que l’esport segueix inspirant avui.Fins al 10 de novembre el Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch acollirà l’exposició. La diversitat d’estils, tècniques i disciplines està servida!