Josep Lluís Vilaseca: La transició democràtica a l’Esport català

L'Auditori del Museu Olímpic i de l'Esport ha acollit la ponència de Josep Lluís Vilaseca, després de la dictadura primer regidor d'Esports de Catalunya. Un acte presentat per Juli Pernas, director del Museu Olímpic i de l'Esport.

Un auditori ple d’autoritats vinculades a l’esport de Catalunya i d’Espanya – Albert Solé -director general de deportes del Consejo Superior de Deportes – Rafael Niubó – secretari de Vicepresidència de la Generalitat de Catalunya – David Moner – president de l’UFEC -, Romà Cuyàs – exsecretario de Estado para el Deporte Consejo Superior de Deporte -,  Pere Alcober – delegat d’esports de l’Ajuntament de Barcelona -, i tosts els exsecretaris generals del Esport de la Generalitat de Catalunya, entre d’altres, ha escoltat molt atentament les paraules de Jose Lluís Vilaseca, qui ha fet un petit recorregut dels seus 15 anys al capdavant de la delegació d’esports de Catalunya (1980-1995). La majoria dels presents han tingut el seu moment dins del discurs del ponent perquè en paraules de Vilaseca, la transició a la democràcia va ser dura però la cooperació entre persones – independentment del partit polític o el lloc de procedència – i les ganes de treballar per l’esport, van fer que molts dels nostres somnis es complissin.

Al final de la ponència, Vilaseca ha agraït la participació a tots els presents i el públic li ha correspost amb un llarg aplaudiment, dempeus, a tall de reconeixement a un home compromès amb la feina, el seu país, però sobretot, amb l’esport.