La ciutat, espai de pràctica esportiva, cicle de conferències “el valor de l’esport en el segle XXI”

La jornada “L’esport com a eina de salut. La ciutat, espai de pràctica esportiva” del cicle de conferències “el valor de l’esport en el segle XXI” s’ha realitzat via streaming en les instal·lacions del Museu Olímpic i ha estat retransmesa a través del pàgina web www.museuolimpicbcn.cat i del canal YouTube de la Fundació Barcelona Olímpica on podeu tornar a gaudir de la jornada.

David Escudé, president de la Fundació Barcelona Olímpica i Regidor d’Esports, ha estat l’encarregat de donar la benvinguda a aquest nou cicle de conferències 2021 de “El valor de l’esport en el segle XXI” i ha destacat la importància d’aquestes jornades, on s’han posat sobre la taula temes d’actualitat amb professionals del sector i la interacció directa de la ciutadania a través del xat.

La jornada, coordinada pel periodista de TV3 Jordi Fandiño ha comptat amb la presència Juan-Andrés Hernando López: Arquitecte Urbanista, especialitzat en Espais per a la gestió “Activa i positiva”; Alba Gamell: Presidenta del Club Beach Tennis Barcelona i Responsable del Tennis Platja Català en la Federació Catalana de Tennis; Jordi Cavero, Gerent de Serveis d’Esport. Diputació de Barcelona i Carles Meilan, president de CET10.

Una conferència molt interessant que pots tornar a veure AQUÍ

El cicle de conferències “El valor de l’Esport en el segle XXI” està organitzada per la Fundació Barcelona Olímpica en col·laboració amb l’Institut Barcelona Esports.

Inscriu-te al butlletí de conferències i descobreix la pròxima.