La Fundació Barcelona Olímpica ha donat suport a la sessió d’“El Model Barcelona en l’organització de grans esdeveniments esportius”, organitzat pel Centre d’Estudis Olímpics de la UAB.

L'acte, que es va desenvolupar en el Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch, va comptar amb la participació de diverses autoritats del món de la política i la gestió esportiva de Catalunya i Barcelona.

El director del CEO-UAB, Emilio Fernández, va ser l’encarregat de dirigir la sessió, que va comptar amb la participació de: Xavier Amador, gerent de l’Institut Barcelona Esports; Enric Truñó, comissionat de la candidatura Barcelona Pirineu 2022; Mario Rigau, president executiu de la Candidatura Tarragona 2017; Miquel de Moragas, catedràtic de comunicació de la UAB i fundador del CEO-UAB; Isidre Rigau, director de Summa Sport; Berta Cerezuela, cap de projectes del CEO-UAB; Ferran Brunet, professor d’economia de la UAB; María Zapata, responsable de voluntaris de Barcelona 2010 i La Molina 2011 i Sergi Pujalte, director general del Mundial de Natació BCN 2013.