La Puig Women’s America’s Cup 2024. Grans esdeveniments a la ciutat de Barcelona

La jornada “Puig Women’s America’s Cup 2024. Grans esdeveniments a la ciutat de Barcelona” forma part del cicle de conferències “El valor de l’esport en el segle XXI” i s’ha celebrat al Museu Olímpic de Barcelona. Aquest esdeveniment ha estat retransmès en directe per el canal youtube de la Fundació Barcelona Olímpica – Museu Olímpic.

David Escudé, president de la Fundació Barcelona Olímpica i regidor d’Esports, ha inaugurat la jornada destacant la importància d’aquestes sessions per tractar temes d’actualitat en l’àmbit esportiu amb professionals del sector i fomentar la interacció directa amb la ciutadania. Maria Teresa Samaranch, membre del patronat de la Fundació Barcelona Olímpica, també ha estat present a l’acte.

La jornada, coordinada pel periodista de TV3 Jordi Fandiño, ha inclòs intervencions de figures destacades del món de la vela:

• Natàlia Via-Dufresne, responsable d’operacions a l’aigua de la Copa Amèrica de Vela i regatista olímpica.
  • Elisenda Vives, presidenta de la Comissió d’Igualtat de la Federació Catalana de Vela.
  • Carlota Artigas, responsable de màrqueting de la Copa Amèrica de Vela.

Si t’interessa el món de la vela i no has pogut veure l’esdeveniment en directe, pots accedir a la retransmissió completa al canal de YouTube de la Fundació Barcelona Olímpica aquí.