La Real Federació Espanyola de Ciclisme ha presentat el nou equipatge per a la temporada 2012

Els ciclistes Jordi Simón –carretera-, David Lozano –BTT-, Débora Gálvez –pista-, José Antonio Flecha –carretera-, Raquel Acinas –ciclisme adaptat-, Dani Comas –trial-. Juanjo Méndez –ciclisme adaptat-, i Carlos Verona – carretera-, van ser els encarregats de presentar els nous equipatges tècnics de la temporada 2012.

Els esportistes van estar acompanyats per diverses autoritats, patrocinadors i entitats col·laboradores de la Reial Federació Espanyola de Ciclisme (RFEC): Juan Carlos Castaño, president de la RFEC; Rubén Peris, vicepresident de la RFEC; José Luis de Santos, seleccionador nacional; Joan Sabaté, director general d’Inverse; Roberto López, product manager de BH; Joan Sitges, director general de Cofidis; Carlos de Andrés, director de Teledeporte; Alberto Jofre, director gerent del Comitè Paralímpic Espanyol; Santi Siquier, representant territorial d’Esports de Barcelona; Josep Damiá, president de la federació catalana de ciclisme; Juan Antonio Rubio, gerent de Medilast; Gianluca Cattaneo, responsable de Marca Europa FSA; Jokin Garmendia, International Brand Manager, i Pedro Alfaro, gestor comercial de Barceló Viatges.