Les grans aportacions de Barcelona’92

La primera sessió de l'Aula d'Història d'aquest any, commemoratiu del 25è aniversari dels Jocs Olímpics de Barcelona’92, ha comptat amb la presència de Manel Vila, Andreu Clapés, Josep Roca i José Cuervo. David Escudé, president de la Fundació Barcelona Olímpica, ha estat l'encarregat de donar la benvinguda als assistents d’aquesta taula rodona moderada pel periodista Joan Manuel Surroca.

Manel Vila va dirigir el programa ‘Ajuntament – Jocs Olímpics’, i durant la fase d’operació dels Jocs, va ser director adjunt del Centre Municipal d’Operacions.

Andreu Clapés va ser sotsdirector de la Divisió de Voluntaris del COOB’92 i responsable del disseny i del pla de Formació dels Voluntaris Olímpics.

Josep Roca va ser Josep Roca va ser Cap de Projectes de Torxa. Director de Cerimònies amb responsabilitat sobre les Cerimònies d’Inauguració, Cloenda, i d’Entrega de Medalles (1992).

José Cuervo, director de Serveis de la Família Olímpica del COOB’92 i director del Centre Mèdic Coordinador del COOB’92.

Enllaços relacionats:

Facebook Live