L’exposició “La transformació d’una ciutat olímpica: Barcelona’92” serà al Frontó Colom durant el mes de desembre per al gaudi de tots els barcelonins.

Amb motiu del 20è aniversari dels Jocs Olímpics, la Fundació Barcelona Olímpica va recopilar els millors moments dels Jocs de Barcelona 1992 en l'exposició “La transfomació d'una ciutat olímpica: Barcelona'92”.

L’exposició, que el passat mes de juliol va ser exposada a la Roca London Gallery, va tornar a la ciutat de Barcelona per ser exposada a la Sala Àmbit Cultural d’El Corte Inglés – Portal de l’Àngel. Posteriorment va ser al Palacio Condestable de Pamplona, durant el transcurs de la Setmana de l’Esport Olímpic, i posteriorment va romandre a la Universitat de Navarra. Ara, en el seu retorn a Barcelona, l’exposició podrà veure’s al Frontó Colom, on romandrà fins a mitjan mes de gener.

“La transformació d’una ciutat olímpica: Barcelona’92”, comissariada per la Fundació Barcelona Olímpica, compta aproximadament amb una vintena de quadres que ens faran recordar com un esdeveniment com uns Jocs Olímpics poden transformar una ciutat. Més enllà de l’esport, existeix un llegat per a les ciutats que perdura en el temps.