“L’Olimp del Motor”, el nou espai del Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch, ret homenatge a la Família de MotoGP

Sota l'atenta mirada de Paolo i Rossella Simoncelli, pares del difunt pilot Marco Simoncelli; Carmelo Ezpeleta, conseller delegat de Dorna; Marc Martín, periodista esportiu propulsor de la iniciativa; Juli Pernas, director de la Fundació Barcelona Olímpica i dels pilots – Marc Marquez, Alex Marquez, Toni Elías,  Pol Espargaró, Julián Simón,  Nico Terol, Emilio Alzamora, Albert Llovera, Alex Rins, Salvador Cañelles, Jordi Torres, Jacub Kornfeil i Joan Lascorz – equips, premsa i altres persones vinculades a la família de MotoGP, s'ha inaugurat l'espai “L'Olimp del Motor” amb un especial tribut a Marco Simoncelli.

Amb una primera engegada dedicada al món de les motos, “L’Olímp del Motor” vol homenatjar el gran bagatge cultural d’aquest esport al nostre país.

“L’Olimp del Motor” està caracteritzat per les granotes de Salvador Cañellas, Àlex Crivillé, Emili Alzamora, Jorge Lorenzo, Julián Simón, Toni Elias, Marc Márquez i Marco Simoncelli. A aquest últim se li fa un especial i càlid homenatge amb una mostra dels seus objectes personals que la família Simoncelli ha cedit per a la seva exposició durant els propers anys.

“L’Olimp del Motor” estarà situat a la sala polivalent del Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch i serà obert al públic a partir del dijous 13 de juny.