Marisol Casado, membre del Comitè Internacional Olímpic, va visitar les instal·lacions del Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch.

Enric Truñó, director de la candidatura Barcelona-Pirineu 2022, va ser l'encarregat de mostrar les instal·lacions del Museu Olímpic a Marisol Casado, membre CIO des de 2010.

Casado és l’únic espanyol que forma part del CIO. Juan Antonio Samaranch i Salisachs (fill de Juan Antonio Samaranch) i Patxi Perurena, president de la Federació Internacional de Rem, són els altres dos components espanyols que són dins del Comitè Internacional Olímpic.

En el marc de les activitats de la “Setmana esportiva de les dones”, Marisol Casado, com a presidenta de la federació internacional de triatló i expresidenta de la Comissió Dona i Esport del Comitè Olímpic Espanyol (COE) ha format part de la taula de debat sobre “El dilema entre valors i estratègies en la promoció esportiva femenina”. Juntament amb Marisol Casado, formaven la taula Fran Chico, director general de publicacions de Motor Press Ibérica; Carme Lluveras, mànager general de l’equip de bàsquet femení Ros Casares; Octavi Fullat, catedràtic de filosofia d’educació, i la moderadora Francina Vila i Valls, regidora de Dona i Drets Civils.