Marta Carranza, presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica i comissionada d’Esports de l’Ajuntament de Barcelona, encapçala la Junta del Patronat on s’incorpora Pere Miró, director general adjunt del CIO i director de Solidaritat Olímpica

El Patronat de la Fundació Barcelona Olímpica està format per l’Excm. Ajuntament de Barcelona, el Comité Olímpico Español, l’Administració de l'Estat (mitjançant el Consejo Superior de Deportes), la Generalitat de Catalunya (mitjançant la Secretaria General de l'Esport) i cinc membres de caràcter individual, l'Excm. Sr. Josep Miquel Abad, l'Excm. Sr. Romà Cuyàs, l'Excm. Sr. Josep Lluís Vilaseca, la Sra. M. Teresa Samaranch i el Sr. Pere Miró.

Durant la reunió  Romà Cuyàs, membre fundador del Patronat, ha donat al fons de la Fundació documents originals del primer estudi de la candidatura de Barcelona 1992.