El Centre d’Estudis Olímpics i de l’Esport Joan Antoni Samaranch ha creat el projecte de Memòria Oral. Un dels principals objectius d’aquest projecte és conservar, registrar i difondre l’esperit de les personalitats que han dedicat part de la seva vida a divulgar els valors olímpics i esportius, i, que han permès que Barcelona sigui considerada unes de les principals capitals esportives del món.

El 2022, el projecte va iniciar-se mitjançant l’enregistrament de testimonis de diferents personalitats que van tenir un paper rellevant en l’èxit organitzatiu dels Jocs Olímpics i Paralímpics de Barcelona ’92. Els testimonis van donar lloc a la realització d’un documental, titulat “30 mirades, 30 anys després”, el qual relata, a través de les diferents veus, com es va desenvolupar l’esdeveniment més important a la història de la ciutat de Barcelona: els Jocs Olímpics i Paralímpics de Barcelona ’92.

Director tècnic de l’Institut Municipal de Promoció Urbanística, S.A. i del Hòlding Olímpic (1988-1994)
Urbanisme
Akam4MtuwAc
Guanyador de la medalla d’argent als Jocs Olímpics de Barcelona’92, en la competició de tennis individual