Pablo Larrazábal, protagonista de la ‘Nit del Golf Català’ al Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch

‘Nit del Golf Català’, esdeveniment on s’entreguen els trofeus als guanyadors de les Competicions Oficials que la Federació Catalana de Golf ha organitzat durant aquest any 2011.

L’acte -que es va celebrar al Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch de Barcelona-, va estar encapçalat pel president de la Federació Catalana de Golf, Alberto Duran, així com també pel vicepresident de relacions institucionals, Ramon Nogué, i el vicepresident esportiu, Roberto Carpintero. Enguany, l’esdeveniment va comptar amb la presència d’un dels professionals catalans més destacats del moment, Pablo Larrazábal, que es troba actualment entre els cent millors jugadors del rànking mundial.

Durant l’acte, el president de la FCG, Alberto Duran, va dedicar unes paraules en record a l’expresident de la Federació, Carlos Rosal, que ens ha deixat recentment. D’altra banda, Pablo Larrazábal també va dedicar unes paraules als assistents, dirigides més concretament als joves jugadors, als quals va esperonar a treballar amb constància per assolir els seus objectius.

La Nit del Golf Català va acabar amb la projecció d’un vídeo amb les millors imatges esportives del 2011 i amb un còctel.