Presentació de la cursa de la Dona

L'Auditori petit del Museu Olímpic i de l'Esport Joan Antoni Samaranch ha acollit la presentació de la Cursa de la Dona 2010 que se celebrarà diumenge 24 d'octubre pels carrers de Barcelona.

La presentació ha estat a càrrec de Pere Alcober, delegat d’esports de l’Ajuntament de Barcelona, Ángela Sánchez, gerent a Barcelona de l’Associació Espanyola Contra el Càncer i Rodrigo Gavela, responsable d’esdeveniments de Motorpress-Ibérica. Com en últimes edicions, la cursa de la dona col·labora amb l’AECC i part dels diners recaptats en les inscripcions van directament a aquesta associació per a la lluita contra el Càncer de mama. Per aquest motiu solidari, moltes esportistes d’elit fan un buit a les seves agendes aportant el seu granet de sorra. S’ha confirmat la participació de la marxadora María Vasco (guanyadora de la passada edició) i d’Erika Villaécija, nadadora olímpica.

La cursa de la Dona és un dels esdeveniments fomentats per l’Ajuntament de Barcelona en la Setmana esportiva de la dona, que comptarà amb diferents actes des del 24 al 30 d’octubre. Entre aquests actes destaquem la Jornada de reflexió, debat i reconeixement que se celebrarà en el Museu Olímpic i de l’Esport el pròxim 27 d’octubre a partir de les 16:45h.

Fotos: Eduardo Omedes