Primer seminari ‘Educació i Olimpisme: Els valors olímpics en l’educació’

El Museu Darder de Banyoles ha acollit aquest primer seminari d'Educació i Olimpisme organitzat pel Centre d’Estudis Olímpic de Banyoles – Universitat de Girona, en col·laboració amb el Centre d’Estudis Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch de la Fundació Barcelona Olímpica.

Aquesta primera edició ha comptat amb la participació d’esportistes olímpics com David Barrufet, porter referent en l’handbol mundial; el nedador Josep Pujol, el remer Pau Vela i l’atleta Esther Guerrero. Tots ells han format la taula rodona moderada pel periodista esportiu Joan Manuel Surroca, col·laborador del Centre d’Estudis Olímpics de la Fundació Barcelona Olímpica.

Entre els ponents d’aquesta primera edició del Seminari d’Educació i Olimpisme, també hi va participar Conrado Durántez, president de l’Acadèmia Olímpica Espanyola.