Sorteig 2011-12 de la lliga nacional masculina i femenina d’Hoquei sobre Patins

El Museu Olímpic i de l'Esport Joan Antoni Samaranch va acollir el sorteig de la propera temporada 2011-12 d'hoquei patins.L'acte de benvinguda va anar a càrrec del Sr. Carmelo Paniagua, president de la Reial Federació Espanyola de Patinatge

Durant l’acte es va procedir al sorteig de l’OK Lliga Masculina i Femenina i de la 1a Nacional Hoquei sobre Patins.

L’OK Lliga Masculina començarà el 22 d’octubre amb el partit entre Tecnol Reus Deportivo i Igualada HC. D’altra banda, el Palay Plegaman i el CP Voltregà inauguraran l’OK Lliga Femenina el 5 de novembre.

La Reial Federació Espanyola de patinatge va aprofitar l’acte per lliurar els MPVs. Guillem Trabal, Marc Gual i Luciana Agudo van ser els guardonats amb l’MPV de la temporada 2010-2011. Carmelo Paniagua també va lliurar la insígnia d’Or de la RFEP a Josep Vigueras i Joan Solé per les seves trajectòries professionals dins de l’Hoquei patins.