UFEC i INDESCAT lliuren els primers premis d’“Empresa i Esport”

En una iniciativa conjunta entre la Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC), i el clúster de la Indústria Esportiva Catalana (INDESCAT) s'ha lliurat la primera edició de premis “Empresa i Esport” enfocats a la innovació, Internacionalització i partenariat.

Royal Verd Brasil, empresa especialitzada en la construcció i el manteniment de gespa esportiva, tant natural com artificial, va ser la guanyadora del premi Empresa i Esport a la Internacionalització.

Maite Fandos, tinenta d’alcalde de Qualitat de Vida, Igualtat i Esport; va lliurar el premi a Eudald Morera, director general.

Fluidra, empresa multinacional amb seu a Catalunya dedicada al desenvolupament d’aplicacions per a l’ús sostenible de l’aigua, va ser la guanyadora del premi Empresa i Esport a la Innovació.

Joan Porcar, President INDESCAT, va lliurar el premi a David González-Guillem, chief marketing officer.

Fundació Navegació Oceànica de Barcelona (FNOB) i GAES. FNOBentitat que fomenta i impulsa activitats relacionades amb la vela oceànica d’alta competició, com la Barcelona World Race, i GAES, empresa multinacional dedicada a la correcció auditiva. Aquestes organitzacions han estat guardonades pel desenvolupament del Sistema de Comunicació Inalàmbric Full Duplex, uns intercomunicadors que utilitzen els tripulants entre qualsevol punt de la superfície d’un vaixell sense necessitat de tocar cap botó, amb una gran qualitat de so i minimitzant el soroll provocat pel vent.

David Moner, president de la Unió de Federacions Esportives de Catalunya va lliurar el premi a Antonio Gassó, director general de GAES, i Maite Fandos, presidenta de la FNOB.