X Diada de la natació catalana

La Federació Catalana de Natació ha celebrat la X Diada de la natació catalana. Un acte que, un any més,ha servit per premiar a tots els campionsd'aquesta federació i a les persones i entitats que han estat rellevants durant el 2010 o en el transcurs de la història del nostre esport.

El Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch de Barcelona va reunir a més de 150 persones que van viure en directe el lliurament anual de guardons de la FCN a tots els esportistes com Erika Villaécija, Melquiades Àlvarez, Clàudia Dasca,  les seleccions júniors i absoluta de natació sincronitzada o la selecció júnior de waterpolo femení. Tots ells medallistes internacionals durant el 2010. A més també es va concedir l’ecut d’or a Toni Codina, ex-director tècnic de natació de la FCN, a Carles Ruiz, President del C.N.Sabadell i a Rafael Ruiz, co-fundador de clubs històrics de la ciutat de Barcelona, el C.E.Mediterrani i el C.N.Montjuic. El lliurament al Sr. Rafael Ruiz  va ser un dels moments més emotius de la jornada quan el ple de natació catalana li va oferir una ovació històrica que va emocionar a tots els presents.