XI edició de la Gala de la Federació Espanyola de Pilota

El Museu Olímpic i de l'Esport Joan Antoni Samaranch va ser l'espai triat per a la Gala de la Pilota nacional, on es va retre homenatge als millors jugadors de les temporades 2009-2010.

El president de Federació Espanyola de Pilota, Julián García Angulo, va ressaltar la presència dels presidents de les federacions espanyoles d’Espeleologia, Beisbol, Pàdel, Patinatge, Pesca i Surf. També va destacar la presència de Dominque Boutineau, president de la Federació Internacional de pilota Basca i els alcaldes d’Iscar (Valladolid), Alejandro Garcia i Jesús Martín, de Valdepeñas.Les Mencions d’Honor van ser per a: BABOLAT, AJUNTAMENT DE CANALS, AJUNTAMENT D’ISCAR, CLUB NATACIÓ BARCELONA, UFEC, CLUB GIMNÀSTIC DE TARRAGONA, IÑAKI ELORZA (Ràdio Euskadi). REAL CLUB NÁUTICO DE TENERIFE.