Eva Rico Ferreiro, assessora de la CASA de la CULTURA del Comitè Olímpic de Guatemala, visita la Fundació Barcelona Olímpica

La delegada del Comitè Olímpic de Guatemala va visitar les instal·lacions gestionades per la Fundació Barcelona Olímpica - Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch i del Centre d'Estudis Olímpics i de l’Esport Joan Antoni Samaranch – amb la finalitat de desenvolupar sinergies entre les entitats.

En els passats Jocs Olímpics de Londres 2012, Guatemala va aconseguir la seva primera medalla olímpica gràcies al marxador Erick Barrondo. Aquesta medalla olímpica ha donat un gran impuls a l’olimpisme i l’educació olímpica al país, d’aquí l’interès del Comitè Olímpic en promocionar els esports i els seus valors.