Moments: els Jocs Olímpics de BCN’92

Enric Truñó, que va ser el regidor d'esports durant la candidatura i el desenvolupament dels Jocs Olímpics de Barcelona '92, juntament amb José Antonio Acebillo, responsable d'infraestructura dels Jocs, seran els protagonistes del "Moments", un nou programa de TVE Catalunya que ens apropa a aquells moments i els protagonistes de la Història de Catalunya.

«Moments: els Jocs Olímpics de BCN’92» serà emès a la 2 de TVE espanyola el proper divendres 30 de setembre a les 20:30h. Si vas viure els Jocs Olímpics i t’apassiona l’esport no te’l pots perdre. Descobriràs de la mà de dos dels seus gestors tot el que va envoltar un dels moments més significatius de Barcelona.

Dirigit i presentat per Raül Díaz, el programa oferirà una mirada a alguns “moments” de la nostra història recent.  Un programa que recull fets, històries singulars, esdeveniments històrics i aspectes socials i culturals que han marcat les nostres vides i que han anat transformant-se amb el pas del temps. “Moments” són fragments de la nostra història en imatges i també testimonis, a través de la veu d’alguns dels seus protagonistes. A “Moments”, entre altres fets, ens ajudaran a recordar els inicis del turisme i a imaginar el turisme del futur. A fer una ullada a com ens hem vestit al llarg dels anys, o a recordar els Jocs Olímpics del 92 i els canvis que van comportar per la ciutat de Barcelona.

Moments, cada divendres, a les 20:30 per la 2 de TVE