3a jornada del BCN Sports Film Festival i cerimònia de cloenda

En la programació del dissabte 12 de maig, ales 12:00h, es projectarà la sessió “Esports & Filmmakers” a l’Auditori principal del Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch. A les 19:00 se celebrarà la cerimònia de cloenda i la entrega de premis de la 3ª edició del BCN Sport Film Festival

12:00h Auditori Grand – “Esports & Filmmakers”

“Speciale mundialido” de Arrigo Benedetti. Un documental de 26 minuts sobre el 13è Mundialido, un torneig de futbol per a immigrants, integrat per 24 equips de diferents nacionalitats. Mundialido no és només un gran esdeveniment esportiu de la ciutat de Roma, sinó també un moment important per a la comprensió mútua entre les diferents comunitats que conviuen a la ciutat.

“MPH Mann” de Abelardo Rendo Rial. Documental sobre la carrera motociclista més antiga, apassionant i perillosa del món: el TT de l’Illa de Man. Seguim el pilot espanyol Antonio Maeso en la seva participació al TT 2010. Repassem la història d’aquesta carrera i intentem esbrinar per què cada any els pilots es juguen la vida en aquesta prova mítica.

19:00h Auditori Principal – Cerimònia de Cloenda i Entrega de Premis

Invitació Cerimònia: info@bcnsportsfilm.org