Acte inaugural de les IV JORNADES DE PREVENCIÓ EN L’ESPORT al Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch

Les IV Jornades de Prevenció en l’Esport han tingut una taula d’honor encapçalada pel Sr. Francesc Sanahuja, president del Club de Gràcia, ha comptat amb la presència del Sr. Felip Puig - conseller d’Interior -, el Sr. Ivan Tibau -secretari General de l’Esport -, el Sr. Pere Alcober - delegat de l’Institut Barcelona Esport -, el Sr. Josep Monràs - diputat d’Esports de la Diputació de Barcelona i la Dra. Montse Bellver, Directora de les Jornades i metgessa de l’Esport al Centre d’Alt Rendiment Esportiu de Sant Cugat del Vallès (CAR-CST).

A l’acte hi ha acudit representants de les entitats, organismes i clubs més importants de Catalunya: Sr. Josep Lluís Villaseca, exsecretari general d’Esport, Sr. David Moner, president de la UFEC, Andoni Zubizarreta, com a representant del FC Barcelona  i el Sr. Josep Maldonado, entre altres.