Amb motiu del centenari del Concurs de Salts Internacional Oficial Barcelona (CSIO Barcelona), Eudaldo Bonet Ferrer, president del Real Club de Polo Barcelona (RCPB), ha lliurat a Maite Fandos, presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica, diversos objectes, fotos i material gràfic del fons històric del Concurs

Entre els diversos objectes donats es destaquen un cartell original dels anys 20, una escarapel·la de l'any 1974, diverses fotos de principis de segle quan el Concurs es realitzava al Pati d'Armes del parc de la Ciutadella. Aquests objectes formaran part de l'exposició permanent del Museu Olímpic i de l'Esport Joan Antoni Samaranch.

El Sr. Bonet ha destacat el compromís que el RCPB i el CSIO Barcelona han demostrat amb la ciutat de Barcelona, i aquesta donació forma part d’això. Com a tal, ha volgut cedir una petita part d’aquests 100 anys d’història del CSIO Barcelona.

La Sra. Fandos, per la seva banda, ha agraït al Sr. Bonet la confiança dipositada en la Fundació Barcelona Olímpica per a la conservació i exposició d’aquests objectes en el Museu Olímpic.

Amb motiu del centenari del CSIO Barcelona el Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch, en col·laboració amb el Real Club de Polo Barcelona, recull una mostra dels 100 anys d’història del concurs internacional de salts més antic d’Espanya. L’exposició es podrà veure fins al 25 de setembre al Hall del Museu. L’edició número 100 del CSIO Barcelona es realitzarà del 22 al 25 de setembre i comptarà amb els genets i les amazones més prestigiosos del nostre país.