Amb motiu del seu 20è aniversari, l’Associació de Voluntaris 2000 celebra una reunió commemorativa per als seus col·laboradors, al Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch.

Aprofitant la carrera de la Mercè, l'Associació de Voluntaris 2000 va voler fer un petit homenatge als seus integrants.

La celebració dels Jocs Olímpics i Paralímpics de Barcelona 92′ va marcar una fita històrica en la qual la participació dels voluntaris va ser un element indispensable per aconseguir l’èxit. Amb el desig de no perdre tots aquells valors i les il·lusions desenvolupats durant els Jocs, i fruit de l’acord i la cooperació d’un grup de voluntaris que un cop acabats els Jocs van decidir que valia la pena seguir treballant per Barcelona i la seva ciutadania, el mes de juny de 1992 va néixer l’Associació Voluntaris 2000.

20 anys mes tard, Voluntaris 2000 continua tenint present l’esperit i els valors que van fer possible els millors Jocs de la història.

Actualment, la participació voluntària ja no es limita als esdeveniments esportius, sinó que una de les característiques de l’Associació és la diversitat en què treballa tot convertint-se en la principal entitat de voluntariat cívic de Barcelona.