Barcelona es vesteix de rosa. Del 17 al 23 d’octubre l’exposició

Moltes són les accions que l'AECC realitza durant tot l'any per recaptar fons per una bona causa. En la setmana del 19 d'octubre, dia Internacional del Càncer de Mama, l’AECC organitza diferents accions amb la intenció de sensibilitzar la societat.

La Fundació Barcelona Olímpica ha volgut unir esforços tot afegint-se al rosa! Per a això, ha obert les portes d’una de les sales del Museu Olímpic per acollir l’exposició fotogràfica de Mavi Arsalaguet on les protagonistes ens expliquen la història d’un triomf.

Una fusió d’art, imatges corporals, fortalesa, valor i creativitat amb unes protagonistes i un escenari: la dona i la lluita contra el Càncer de Mama.

Aquesta exposició vol ser una declaració de les principals emocions que es viuen en l’enfrontament contra la malaltia: l’abatiment, la ràbia, la impotència, el coratge, la força, l’alegria…. en un context estoic, però protagonitzat des de la naturalesa humana, dones reals a través de les quals s’endevina el missatge de l’esperança.

L’exposició es podrà veure del 17 al 23 d’octubre a la sala polivalent del Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch. Entrada Gratuïta a l’Exposició “Heroïnes”.