Com cada any, i en la seva XXXIV edició, Barcelona ha acollit al Parc de la Ciutadella la Tamborinada organitzada per la Fundació La Roda.

El Museu Olímpic i de l'Esport Joan Antoni Samaranch va ser-hi present per primera vegada, en una carpa on es van tenir lloc diversos tallers sota el títol “Els jocs de carrer dels avis”. Els més de tres-cents nens i nenes que hi van participar van poder confeccionar per si mateixos diferents jocs tradicionals d’antany i endur-se’ls com a record dins una motxilla dissenyada especialment per a l’esdeveniment.

En l’interès d’apropar l’espai del Museu Olímpic i de l’Esport al públic familiar de la ciutat comtal, la Fundació Barcelona Olímpica ha volgut col·laborar amb la Fundació La Roda en la transmissió de valors a través de l’esport, tema protagonista de la Tamborinada d’enguany.