Decisió, del jurat, del VII Premi Internacional Art Sobre Paper Fundació Barcelona Olímpica 2016

Reunit el jurat format per Romà Arranz, professor de l'Escola Massana, Centre d'Art i Disseny; Raquel Medina, crítica d'art membre de ACCA-AICA; Miriam Alcaraz, directora del Centre Cultural La Casa Elizalde; Antoni Benages, artista plàstic i Juli Pernas, director de la Fundació Barcelona Olímpica, s'ha decidit, després d'una profunda deliberació, que els guanyadors d'aquesta VII edició del Premi Internacional Art Sobre Paper Fundació Barcelona Olímpica són:
  • 1er premi: : Triatlón: Etapas, competencias y triunfo (Tinta xinesa) de Soledad Velasco
  • 2on premi: : Travesía a nado (grafit i paper carbó) de Dolores Pascual
  • 3er premi:  Fast food Olympia 2 (oli) de José Salguero

Les obres guanyadors juntament amb les finalistes s’exposaran a la Sala Temporal del Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch a partir del 27 de setembre.

Recordem que aquest certamen internacional compta amb diversos premis en metàl·lic: 2.500€ (1er premi), 1.800€ (2on  premi) i 1.200€ (3er premi).