El Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch ha inaugurat l’exposició del XXI BIENNAL INTERNACIONAL DE FOTOGRAFIA DE L’ESPORT FOTOSPORT 2010

El saló internacional FOTOSPORT de Reus, representa unreferent important per les manifestacions fotogràfiquesacollides al Patrocini de la Federació Internacional del`Art Fotogràfic.

Creat el 1.970 pel seu pare espiritual Enric Pámies, l`edició d`enguany de FOTOSPORT és molt especial, ja que celebra el seu 40 è aniversari. La aportació dels fotògrafs amb la seva creativitat, agudesa i el seu treball constant per captar l`instant precís i oferir-nos la seva visió personal dels més variats aspectes de la pràctica esportiva. Amb la participació de 1758 fotografies de 171 autors de 38 països ( estats ), mostra la importància d`aqueste biennal. La Fundació Barcelona Olímpica dintre de la seva política de la cultura de l`esport, acull aquesta exposició tant valuosa, al Museu Olímpic i de L`Esport Joan Antoni Samaranch, i mostra el seu agraïment al Club de Natació Reus Ploms per la seva cesió per tal que sigui mostrada des de el 11 de gener fins al 13 de març de 2011.