El Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch, un exemple de gestió per als alumnes del Màster en Direcció i Gestió de l’Esport de la Pompeu Fabra.

Juli Pernas, director de la Fundació Barcelona Olímpica, ha estat el ponent convidat pels alumnes del Màster en Direcció i Gestió de l'Esport de l'Escola de negocis de la Universitat Pompeu Fabra.

El Màster en Direcció i Gestió de l’Esport s’ha dissenyat per transmetre els coneixements bàsics per al desenvolupament amb èxit de llocs directius i de gestió en qualsevol de les institucions, clubs, entitats i empreses relacionades amb l’esport.

El Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch és un espai d’interès global. La cultura i esport interaccionen amb finalitats educatives. El passat, el present i el futur esportiu interactuen en el mateix espai per transmetre els valors positius de l’esport.