‘El Nadador’, amb Burt Lancaster, segona sessió del Cinema Nostàlgic del BCN Sports Film Festival

Durant l'acte de presentación, la Fundació Barcelona Olímpica, conjuntament amb la Federació Catalana de Natació, ha volgut retre homenatge al Club Natació Atlètic-Barceloneta pel seu centenari. Alfons Cánovas Lapuente, president d'Honor del Club Natació Atlètic-Barceloneta, ha recollit la placa commemorativa. Tot seguit, Alfons Cánovas Barberà, vicepresident, ha agraït el reconeixement per part de la Fundació sense oblidar totes les persones que, durant aquest cent anys, han contribuït a fer del club una entitat de referència en l’esport barceloní i català.

La quarta edició del festival tindrà lloc del 18 al 20 d’abril. Més de 200 projeccions han entrat en concurs i 60 han estat seleccionades per al gaudi del públic. Classificades per cicles, es projectaran a diverses seus: la Sala Àmbit Cultural El Corte Inglés – Portal de l’Àngel i el Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch. Totes les sessions són gratuïtes i estan obertes a tots els públics. Si t’agrada l’esport i tot el que l’envolta, no et pots perdre aquest festival que està fet per a tu.

Recorda sessió especial Planeta Aigua: