El nou espai del Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch, a ple funcionament

Maite Fandos, presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica, va presentar als mitjans de comunicació l'espai renovat del Museu Olímpic, on destaca la presència del Dragón Fortuna, l’embarcació donada pel Rei D. Juan Carlos a la Fundació Barcelona Olímpica.

Al costat del Dragón Fortuna s’han incorporat dos nous espais. Un espai interactiu adreçat als visitants més joves, on podran mesurar les seves habilitats esportives tot escalant en el rocòdrom, impulsant-se en el salt vertical o enfrontant-se al Batak. I un nou espai cultural dedicat a l’art i al cinema, sempre vinculat a l’esport.

Maite Fandos, presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica, va estar acompanyada de diversos empresaris que van costejar la restauració de l’embarcació, i de Luis Conde, president; Jordi Freixa, director, i Jordi Salvat, president honorífic del Saló Nàutic; Mònica Amat, sotsdirectora de gestió i recursos humans de la Secretaria General de l’Esport;Josep Cusí, empresari; Joan Antón Camuñas, Pere Sust i Josep Lluís Vilaseca, exsecretaris generals de l’Esport, Jordi Sanz, UFEC; José L. García, comandat naval de Barcelona; Manel Giménez, de la Federació Catalana de Vela; Xiqui Mas, director de l’empresa Varador 2000; Raimon Bergós, membre del Patronat de la Fundació Barcelona Olímpica; Enric Garcia, representant del Museu Marítim, i la marxadora María Vasco; el taekwondista Joel González i el gimnasta Javier Gómez, esportistes catalans que ja compten amb la plaça per als Jocs Olímpics de Londres 2012.