El preu de la sostenibilitat: “Cal ser pràctics, cal promoure l’acció”

La jornada “El preu de la sostenibilitat. Desenvolupament sostenible i esport” del cicle de conferències “El valor de l’esport en el segle XXI” s’ha realitzat via streaming en les instal·lacions del Museu Olímpic i ha estat retransmesa a través del pàgina web www.museuolimpicbcn.cat i del canal YouTube de la Fundació Barcelona Olímpica on podeu tornar a gaudir de la jornada.
Susana Closa, gerent de l’Institut Barcelona Esports ha estat l’encarregada de donar la benvinguda a aquesta nova jornada del “El valor de l’esport en el segle XXI” i ha destacat la importància d’aquestes jornades, on es posen sobre la taula temes d’actualitat amb professionals del sector i la interacció directa de la ciutadania a través del xat.
La jornada, coordinada pel periodista de TV3 Jordi Fandiño, ha comptat amb la presència Marta Segú, Directora General Fundació Futbol Club Barcelona; Ignasi Segre, Director Comercial d’Sports & Landscape i, Eloi Burriel, Creador i Fundador de L’ORIGEN, empresa d’innovació, ecologia i comunicació. També hem comptat amb la presència de Pere Manel, president de la COPLEFC.

El diàleg entre els ponents i les intervencions del públic, tant del Museu Olímpic com dels participants a través del xat, han reforçat la idea de l’acció.

Marta Segú ha destacat que s’ha de ser pràctics, que les entitats i organitzacions han de promoure l’acció.

Una conferència molt interessant que pots tornar a veure AQUÍ

El cicle de conferències “El valor de l’Esport en el segle XXI” està organitzada per la Fundació Barcelona Olímpica en col·laboració amb l’Institut Barcelona Esports.

Si desitja rebre newsletters i comunicacions de la Fundació Barcelona Olímpica i el Museu Olímpic de Barcelona.